Friday, October 12, 2012

Selamat Jumaat

selamat pagi. hari dah hari jumaat, kalau sesiapa yg cuti sabtu dan ahad mesti rasa best gila sebab dah takde apa apa nak buat kan. syoklah kalau mcm tu. boleh rilek rilek, tidur bgn lambat. haha. kalau yg tak suka hari sabtu ahad tu aku rasa dia tak normal kot. unless dia kerja weekends. kihkihkih.

aku pun sepatutnya boleh rilek rilek esok, tp disebabkan aku TERPILIH untuk join program SUKARELAWAN kolej kediaman ni, burn lah hari sabtu pagi aku. act aku tak tawarkan diri pun. entah apa punya bengap pengurusan kolej boleh main petik je nama nak pg. ckp program sukarelawan, tp kalau dipilih dan dipaksa pergi tu apa cerita pulak? memang menyusahkan betul. kalau tk pergi, boleh dikenakan tindakan tatatertib.

heyy, come on lahh. cakap program sukarela tp paksa org pergi. memang dah lari dari maksud program sukarelawan bro. kalau nak bersuara pun pengurusan buat endah tak endah je. memang diorg dilatih mcm tu agaknya. puihh. nasib baiklah aku ni penyabar. tp serius aku ckp, pengurusan kolej kediaman aku sekarang ni sumpah teruk. layan student mcm budak budak sekolah lagi. sebabnya? aku pun tak taulah nak cakap macam mana. maybe sebab semuanya lepasan sekolah menengah je kot. haish. rosak plan aku nak balik rumah minggu ni. tangguh lagi lah jawabnya.

0 comments

Posts a comment

 
© Mudno
Designed by Blog Thiết Kế
Back to top