Monday, March 18, 2013

Yeahh. Berjaya jugak aku nak online setelah berzaman lamanya. Terlalu sibuk dgn komitmen sebagai pelajar dan berjimba jimba sebagai manusia normal. HAHA. Dah lama tak main blog ni aku pun dah mati akal nak post apa, so aku nak share sikit pasal Myspace. Macam pernah dengar kan? Haaa, benda alah ni lah yang korang selalu main sebelum Facebook naik dulu. Tetiap malam online bro (pengalam sendiri). Upload gambar tu, gambar ni. Muahahaha. Zaman kanak kanak ribena lagi tu. Jangan diungkit. Proses pembesaran + pembelajaran semua tu. Kehkehkeh.

Aku pun tak tau macam mana aku boleh 'ter'detik nak bukak myspace ni. Saja saja lah nak usha, mana tau ada org nak bagi duit ke, apa ke. Haha. Sekali bukak terkezut jugak den. Apahal lain macam je myspace sekarang ni? Aku pun try lah masuk. (pakai ID lama or create new account aku tak ingat, korang try lah sendiri). Interface mmg tip-top wa cakap lu. Unik gila design dia. Memang memula excited habis ah. Edit tu, edit ni, habis semua benda aku edit. Kihkihkih. Bukan apa, saja nak cuba. Tapi sekarang ni Myspace dah jadi music-orientated sikit. Okay, aku tpu, bukan sikit. Banyak woi, siap ada playlist untuk kita time surfing. Mmg transform habis ah. Nak tulis bebanyak pun tak boleh sebab gua tak habis explore lagi bro. Nak tau sendiri bukak lah. Ekekekeke





0 comments

Posts a comment

 
© Mudno
Designed by Blog Thiết Kế
Back to top