Sunday, December 9, 2012

Bonjour !

Selamat Pagi !! 

Harini aku bangun awal, tak tahu kenapa. Mungkin sebab malam tadi lepas tgk Premium Rush tu aku dah determine nak bgn awal agaknya. Tahniah kepada diri sendiri. heh heh

Bila bangun awal camni (untuk hari minggu je) baru aku sedar, rasa mcm panjang je masa, mcm mcm boleh buat. Takde lah huru hara mcm kalau bgn lambat. Kalau bgn lambat je, sedar sedar dah tinggal separuh hari je. Sungguh tak produktif kan? heh heh. Best rupanya bgn pagi ni, boleh basuh baju, boleh pg breakfast, bla bla bla........ Korang fikirlah sendiri. Rutin kita tak sama ye. Tidur pun best, tp mcm yg aku cakap tadi, tak produktif lah hari korang, takde hasil yg banyak. Sia sia je masa. 24 jam sehari tu korang dah bazir untuk tidur je. Mcm kucing pun ada jugaklah. Kehkehkeh

Bangun bangun je pagi ni aku teringat pulak dekat test. Hamaigad. Pening kepalotak aku, dah la 4 test minggu. Semua subjek mcm haram susahnya. heh heh. Tapi org kata kalau tak bersusah dulu mcm mana nak senang kemudian ye tak? Takpelah kita susah sekarang, nanti tak payah fikir lagi. Aku sebenarnya takde point nak tulis apa pepagi ni, tepu lagi kepalotak ni. Takpelah nanti bila ada idea baru aku post lg. heuheu.

Selamat berhujung minggu semua ! :)

0 comments

Posts a comment

 
© Mudno
Designed by Blog Thiết Kế
Back to top