Saturday, August 11, 2012

study

He's a stranger to some and a vision to noneHe can never get enough, get enough of the oneFor a fortune, he'd quit but it's hard to admitHow it ends and begins on his face is a map of the worldA map of the world, on his face is a map of the worldA map of the world


 30 Seconds To Mars - From Yesterday


letih jugak study malam malam ni. memang jarang aku stay up sampai pukul 3 ni. sebab ada test elektrik esok, mmg aku kena struggle lebih sikit. subjek ni banyak yg aku tak study lg. haih. -.-
kan bagus kalau dari dulu aku study awal awal. takde lah kelam kabut macam ni. sumpah stress. oh mannn. mengantuk dah mula dtg. tp, test lg penting bro. aku taknak repeat. kihkih. kalau repeat leceh la. buang masa, duit dan sebagainya. malam malam camni lagu 30 Seconds To Mars ni lah yg teman aku. roommate yg lain dah membongkang dari pukul 10 td. tak goy ke diorg ni? haha. maaf tak boleh tulis panjang panjang kali ni sebab nak kena tidur. kang mata cam panda acanne nak jawab? hihi. selamat malam. selamat bersahur !

0 comments

Posts a comment

 
© Mudno
Designed by Blog Thiết Kế
Back to top